The big L

Jeg har en slik herlig følelse inne i meg om dagen. Ikke bare har jeg sluttet med en ti år gammel uvane og kuttet ut røyken, men det er noe annet som skjer. En liten spire er sådd i hjertet. Det er en slik herlig lykkefølelse som dirrer ut i fingerspissene og helt ned tærne.  Det er en ubeskrivelig god følelse av å ha møtt noen som klarer å trykke på de knappene som gjør at man blir helt satt ut. Hver gang jeg snakker med henne føler jeg en nærhet og en kommunikasjon som er helt unik og totalt ulik noe jeg har følt før. Hver gang jeg begynner på en setning føles det som at hun lett kan avslutte den, som om det finnes en telepatisk kobling hvor hun ser hva jeg tenker og vil si.

Jeg hadde nesten gitt opp troen på jeg noensinne ville føle noe slikt, at det kunne finnes et menneske som fikk meg til å føle slik. Koblingen er så sterk at det eneste som betyr noe for meg er å føle en nærhet til henne i form av å bare ville være.  Der hvor jeg tidligere har trodd jeg har følt for andre så er det her noe helt annet. Før har har det vært mange tanker og ideer rundt det seksuelle med den det til enhver tid har vært snakk om mens her så er det på mange måter totalt uinteressant. Jeg bare nyter den herlige følelsen av å snakke med henne og føle at vi deler, gir og tar, kommuniserer på et nivå som ligger så langt over alt annet jeg har vært ute for.

Sånn i realismens navn så er det selvfølgelig mye som skal falle på plass men jeg har ikke noe stress med det fordi jeg har det så utrolig godt inne i meg at jeg sikker på det vil komme når tiden er klar for det. Jeg føler jeg har behov for noe mer, som om jeg allerede har vunnet og kommet i mål. Denne herlige følelsen hun gir meg er alt jeg vil ha. Skulle det bli noe mer etterhvert så hadde jeg vært kjempelykkelig for det også men igjen, det betyr ikke noe.  Det som betyr noe er å bare leve nå og ha det godt, føle at alt er riktig og deilig.

Kynikeren i meg er parkert mens drømmeren lever, JEG lever! Det er vår og jeg er forelsket.

Stikkord: , , ,

Én kommentar to “The big L”

  1. Vegard Says:

    He he, gratulerer Torkild. Du fortjener det.

Legg igjen en kommentar

